Απολογισμός Θεοφ. Ζυμπίδη για το έργο της Εταιρείας Τουρισμού Δυτ. Μακεδονίας

κατηγορία : Δυτική Μακεδονία/Τοπικά Νέα από

Ένα χρόνο συμπλήρωσε ο περιφερειακός σύμβουλος Καστοριάς Θεοφύλακτος Ζυμπίδης, στη θέση του προέδρου της Εταιρείας Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας.

Σε συνέντευξη του σε τοπικά ΜΜΕ προέβη σε έναν μίνι απολογισμό ενώ παράλληλα, αναφέρθηκε στους στόχους που έχει η Εταιρεία Τουρισμού για το επόμενο διάστημα, έχοντας πάντα ως γνώμονα την τουριστική προβολή της Δυτικής Μακεδονίας.

Μια από τις πρώτες ενέργειες που έγιναν, ήταν η τροποποίηση άρθρων του καταστατικού προκειμένου να αντιμετωπιστούν ζητήματα που είχαν προκύψει κατά τη μετάβαση της Εταιρείας από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση στην Περιφέρεια.

«Διορθώθηκε το καταστατικό. Μια σωστή για μένα απόφαση η οποία πάρθηκε, ήταν το να απαρτίζεται το Δ.Σ με άτομα από όλες τις Π.Ε. Η Εταιρεία αποκτά περιφερειακή συνείδηση στο συμβούλιό της.

Το Δ.Σ συνεχίζει να είναι επταμελές. Έχει όμως εκπροσώπους από όλες τις Π.Ε της Δυτικής Μακεδονίας. Αυτό, δίνει τη δυνατότητα όχι μόνο να γίνονται καινούργιες δράσεις οι οποίες αναφέρονται για κάθε Π.Ε, αλλά και ο έλεγχος των συγκεκριμένων δράσεων, να γίνεται με πολύ καλύτερο τρόπο.

Υπάρχει και νομικό τμήμα προκειμένου να ελέγχονται όλες οι δράσεις που θα υλοποιηθούν για τη νομιμότητα τους. Ακόμη πιο σημαντικό είναι το ότι πλέον οι αναθέσεις που γίνονται για την Εταιρεία Τουρισμού, ακολουθούν την ίδια διαδικασία με αυτή του δημοσίου.

Πιστεύω ότι με όλα αυτά η Εταιρεία Τουρισμού έχει καταστεί ως ένα πάρα πολύ καλό εργαλείο έτσι ώστε να χρηματοδοτηθεί πλέον και από την Περιφέρεια με μεγαλύτερους πόρους, αλλά και να παίξει πιο ενεργό ρόλο σε ότι αφορά την τουριστική προβολή της περιοχής μας», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Ζυμπίδης.

Στη συνέχεια, μίλησε για τον προγραμματισμό που έχει γίνει για το επόμενο διάστημα τονίζοντας ότι κύριος στόχος είναι η προβολή της Δυτικής Μακεδονίας. Για τον λόγο αυτό, έχουν δημιουργηθεί διαφημιστικά βίντεο τα οποία προβάλουν τόσο τα αξιοθέατα όσο και τα προϊόντα της περιοχής και θα προβληθούν σε τηλεοπτικά δίκτυα πανελλαδικής εμβέλειας.

«Πιστεύουμε ότι αυτό θα βοηθήσει στο να αυξηθούν οι επισκέπτες. Επιπλέον, στοχεύουμε σε μια πάρα πολύ καλή συνεργασία και με τους τουριστικούς πράκτορες.

Αμέσως μετά τη διοργάνωση της έκθεσης τουρισμού FILOXENIA, θα φιλοξενηθούν στις Π.Ε της Δυτικής Μακεδονίας τουριστικοί πράκτορες από διάφορα κράτη. Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας τους, θα γίνει στοχευμένη προβολή για κάθε Π.Ε. Για παράδειγμα, στην Καστοριά έχουμε επιλέξει τα αρχοντικά και τις βυζαντινές εκκλησίες.

Άλλη μια πολύ σημαντική δράση η οποία θα γίνει το αμέσως επόμενο διάστημα είναι η δημιουργία ενός τηλεοπτικού διαφημιστικού μηνύματος για τα υπέροχα κρασιά της Δυτικής Μακεδονίας. Η γαστρονομία συνδέεται με την τουριστική ανάπτυξη, γι’ αυτό και σκοπεύουμε να προβάλουμε τα τοπικά προϊόντα μας προκειμένου να μπορέσουμε να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες», επισήμανε.

Ο κ. Ζυμπίδης έκανε λόγο και για τη συνεργασία που έχει ξεκινήσει η Εταιρεία Τουρισμού με τα Επιμελητήρια της Δυτικής Μακεδονίας. Συνεργασία μέσα από την οποία όπως τόνισε, θα υλοποιηθούν δράσεις με στόχο την ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού και όχι μόνο.

«Σημαντική είναι επίσης η συμμετοχή της Εταιρείας Τουρισμού σε προγράμματα LEADER. H πρόταση την οποία καταθέσαμε περιλαμβάνει την τοποθέτηση  desks πληροφόρησης σε διάφορα σημεία έτσι ώστε, όταν έρχεται κάποιος επισκέπτης να έχει την άμεση πληροφόρηση ακόμη και για τα ξενοδοχεία που υπάρχουν σε κάθε περιοχή.

Βέβαια, επιδιώκουμε και τη συνεργασία και με τους καταστηματάρχες εστίασης. Τους δίνουμε τη δυνατότητα να σχεδιάσουν και να συνεργαστούν μαζί μας.

Η Εταιρεία Τουρισμού αυτό θα επιδιώξει σε κάθε Π.Ε. Πιστεύω ότι είναι σημαντικό το να θέτουμε όλοι μαζί συγκεκριμένες βάσεις με στόχο την τουριστική ανάπτυξη. Αν δεν συνεργαστούμε, νομίζω ότι δεν θα έχουμε θετικά αποτελέσματα για την περιοχή μας.

Ελένη Ψωμαδάκη