Αθήνα-Μέτσοβο σε 4 ώρες. Αθήνα-Καστοριά σε 4,5 ώρες με τον E-65: Εντυπωσιακό βίντεο από την πρόοδο των έργων [βίντεο]

/

Ένα εντυπωσιακό βίντεο με την πρόοδο των εργασιών του νοτίου τμήματος (0-32ο χλμ.) του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) έδωσε στη δημοσιότητα η Κεντρική Οδός ΑΕ.

Η συνολική πρόοδος του έργου, με το οποίο η απόσταση Αθήνα-Μέτσοβο θα μειωθεί σε μόλις 4 ώρες (μέχρι τα Τρίκαλα η διαδρομή θα γίνεται σε 3 ώρες και η μετάβαση στην Καστοριά και στην Κοζάνη θα είναι υπόθεση 4,5 ωρών), ξεπερνά το 77,1% και με τα πρώτα 14 χιλιόμετρα έως τον ανισόπεδο κόμβο τού Καρπενησίου να βρίσκονται ήδη σε κυκλοφορία.

Το βίντεο αποτελεί ουσιαστικά ένα ολοκληρωμένο ταξίδι στα εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί σε αυτό το υπό κατασκευή τμήμα, το οποίο αφορά στο τμήμα από την ένωση με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (στο 203ο χλμ.) έως και τον ανισόπεδο κόμβο Ξυνιάδας (32,5ο χλμ. αυτοκινητοδρόμου Ε65).

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου συναντάμε, μεταξύ άλλων:

1 δίδυμη σήραγγα συνολικού μήκους περίπου 3 χλμ., ανά κλάδο
15 γέφυρες
5 άνω και 6 κάτω διαβάσεις
1 αμφίπλευρος χώρος στάθμευσης & ανάπαυσης (Parking & WC)
62 κιβωτοειδείς οχετοί και διαβάσεις πανίδας
3 ανισόπεδοι κόμβοι (Λαμίας, Καρπενησίου, Ξυνιάδας) και 2 ημικόμβοι (Ανθήλης και Α.Θ.Ε.)
1 αμφίπλευρος σταθμός εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών (Λιανοκλάδι)
1 μετωπικός σταθμός διοδίων (Καρπενήσι)
1 κέντρο ελέγχου & συντήρησης (Λιανοκλάδι)
1 κτήριο Τροχαίας (Λιανοκλάδι)
Επίσης, οι γέφυρες και τα διάφορα τεχνικά παρουσιάζουν πρόοδο της τάξεως του 85,1%, οι σήραγγες -των οποίων η διάνοιξη έχει ολοκληρωθεί και στους δύο κλάδους- 91,6%, τα ασφαλτικά οδοστρώματα 60,2% και οι χωματουργικές εργασίες 70,7%.

Με τον Ε65, τα ταξίδια από Αθήνα προς Τρίκαλα, Καρδίτσα, Καλαμπάκα και προς όλους τους δημοφιλείς προορισμούς της Δυτικής και Κεντρικής Θεσσαλίας αποκτούν νέα μορφή. Επίσης, θα συνδέονται τα λιμάνια Ηγουμενίτσας και Βόλου, ενώ η χώρα αποκτά σύνδεση με τα ευρωπαϊκά δίκτυα.

Μέσω του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, ο Ε65 θα διευκολύνει τις διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές από την Ελλάδα προς τη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη, προσφέροντας μια εναλλακτική διαδρομή, η οποία είναι συντομότερη της υφιστάμενης ΠΑΘΕ – Κλειδί Ημαθίας – Εγνατία Οδός – Ηγουμενίτσα.

iefimerida.gr

 

Προηγούμενο Άρθρο

6.196 νέα κρούσματα κορωνοϊού σήμερα στη χώρα μας – 75 ακόμα θάνατοι – 690 διασωληνωμένοι

Επόμενο Άρθρο

Κορονοϊός – Εισήγηση λοιμωξιολόγων: Μόνο με μοριακό τεστ τα πιστοποιητικά νόσησης σε ανεμβολίαστους

Τελευταία από Δυτική Μακεδονία

Σιδηροδρομική Εγνατία: Τι εξετάζει ο ΟΣΕ για το “ελλείπον” τμήμα Κοζάνη-Βέροια / Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το υπό σχεδιασμό έργο σύνδεσης Φλώρινα – Καστοριά -Πόγραδετς

Την πρόθεση του να εξετάσει στο κοντινό μέλλον σε σχέση με την Σιδηροδρομική Εγνατία την σιδηροδρομική

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος Παν/στημίου Δυτ. Μακεδονίας για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Λογιστική και Ελεγκτική» 2021-2022

Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας |  Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών