Ο Χ. Καραταγλίδης για τις δραστηριότητες του Α’ εξαμήνου 2018 και τους στόχους του Επιμελητηρίου Καστοριάς

κατηγορία : Τοπικά Νέα από

Πλούσιο σε δραστηριότητες ήταν το πρώτο εξάμηνο του 2018, για το Επιμελητήριο Καστοριάς.

Στις σημαντικότερες από τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν, αναφέρθηκε ο πρόεδρός του Χαράλαμπος Καραταγλίδης, ο οποίος μίλησε και για τους στόχους που έχει θέσει η διοίκηση για το επόμενο διάστημα.

Όπως δήλωσε ο κ. Καραταγλίδης, οι ενέργειες που έγιναν από πλευράς του Επιμελητηρίου όλο αυτό το διάστημα αφορούσαν μεταξύ άλλων την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων, την υλοποίηση σεμιναρίων για την κατάρτιση των επιχειρηματιών αλλά και των εργαζομένων στις επιχειρήσεις της Καστοριάς, τη διοργάνωση ενημερωτικών ημερίδων για σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τους επιχειρηματίες (πχ ημερίδα για τη ρύθμιση επιχειρηματικών χρεών και κόκκινων δανείων κ.α), την προώθηση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων (συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις γούνας όπως του Χονγκ – Κονγκ και επιδότηση των επιχειρήσεων για να λάβουν μέρος σε αυτή), τη δράση «late Night shop» που έγινε σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο και τον Σύνδεσμο Γουνοποιών Καστοριάς, τη δημιουργία του portal «Digital Kastoria» με σκοπό την αποτύπωση ενός πλήρους τουριστικού και επιχειρηματικού χάρτη της Καστοριάς και πολλές άλλες.

Αυτό το διάστημα έγιναν επίσης και αρκετές συναντήσεις με αρμόδιους φορείς με στόχο την προώθηση και την επίλυση ζητημάτων των επιχειρηματιών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δράσεις που έγιναν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, αναγράφονται αναλυτικά σε έντυπο το οποίο εξέδωσε το Επιμελητήριο με σκοπό την ενημέρωση των μελών του.

«Ως νέα διοίκηση ακολουθούμε τους στόχους τους οποίους βάλαμε. Θέλουμε το Επιμελητήριο να είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Να εκφράζει τις επιχειρήσεις. Για να γίνει αυτό, πρέπει να έχουν γνώση. Θα πρέπει να ζητούν από το Επιμελητήριο. Όχι μόνο να απαιτούν, αλλά να έρχονται και να ζητούν. Είμαστε ανοιχτοί για τον οποιοδήποτε επιχειρηματία για τα παράπονά του για τις προτάσεις του», τόνισε ο κ. Καραταγλίδης.

Οι στόχοι της διοίκησης του Επιμελητηρίου Καστοριάς

Ψηφιακή δικτύωση των επιχειρήσεων, προτάσεις για τη γούνα, για τον τουρισμό και σύνδεση του τουριστικού προϊόντος της Καστοριάς με την επιχειρηματικότητα περιλαμβάνονται στους στόχους που έχει θέσει η διοίκηση του Επιμελητηρίου Καστοριάς για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Σύντομα αναμένεται να ολοκληρωθεί μια σειρά συζητήσεων και συσκέψεων που έχει ξεκινήσει το Επιμελητήριο για σημαντικά ζητήματα που αφορούν την περιοχή μας.

Αμέσως μετά, η διοίκηση θα καταθέσει στους αρμόδιους τις προτάσεις της για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στην Καστοριά.

«Πρέπει να υπάρξει ένα στρατηγικό πλάνο, ένας οδικός χάρτης, για να γνωρίζουμε ποιοι είμαστε, τι θέλουμε, που πηγαίνουμε και τι είναι αυτό που μπορούμε να κάνουμε. Αυτό περιλαμβάνεται στα σχέδια του Επιμελητηρίου για το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Ολοκληρώνοντας κάποιες συσκέψεις, θα κάνουμε γνωστή την υφιστάμενη κατάσταση στον τομέα της επιχειρηματικότητας, αλλά και τις απόψεις μας για το τι προτείνουμε να γίνει και βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα για τη βελτίωση της κατάστασης.

Αυτές οι προτάσεις ελπίζω να γίνουν αντικείμενο συζήτησης. Το σίγουρο είναι ένα. Κανένας φορέας δεν μπορεί να κάνει μόνος του κάτι το οποίο θα είναι εντυπωσιακό. Οι εποχές με τα πολλά χρήματα και τις ατομικές ενέργειες, έχουν περάσει. Χρειάζεται σύμπραξη, για να υπάρξει σύμπραξη πρέπει να υπάρχει όραμα και για να υπάρχει όραμα, πρέπει να έχουμε πολύ συγκεκριμένα θέματα τα οποία όλοι μαζί θα μπορέσουμε να τα κυνηγήσουμε τόσο σε περιφερειακό όσο και σε κεντρικό επίπεδο. Κάτι το οποίο τα τελευταία χρόνια μάλλον λείπει», υπογράμμισε ο κ. Καραταγλίδης.

Ελένη Ψωμαδάκη