Ο Θεοφ. Ζυμπίδης για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας και για την σύσκεψη που δεν πραγματοποιήθηκε

κατηγορία : Δυτική Μακεδονία/Τοπικά Νέα από

Δράσεις με σκοπό την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας, πραγματοποίησε κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 η Εταιρεία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρός της Θεοφύλακτος Ζυμπίδης, δόθηκε έμφαση στην προβολή των τεσσάρων Περιφερειακών Ενοτήτων με τη δημιουργία κυρίως διαφημιστικών μηνυμάτων, αλλά και στην έκδοση καινούργιων εντύπων.

«Δημιουργήθηκαν δέκα διαφημιστικά μηνύματα τα οποία αναφερόταν στοχευμένα στον θρησκευτικό τουρισμό, στη γαστρονομία και τις φυσικές ομορφιές της περιοχής μας και άλλα εννέα, τα οποία ήταν αφορούσαν κάθε Π.Ε., ξεχωριστά. Όλα αυτά, μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις Περιφερειακές Ενότητες, από τους Δήμους, αλλά και από οποιονδήποτε ιδιώτη που θα ήθελε να λάβει μέρος σε κάποια έκθεση, ή να συμμετέχει σε κάποια άλλη δράση προβολής», υπογράμμισε ο κ. Ζυμπίδης.

Ο κ. Ζυμπίδης επισήμανε για μια ακόμη φορά ότι είναι σημαντική η συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού και κυρίως με τους ιδιώτες, με σκοπό την υποβολή προτάσεων και την υλοποίηση δράσεων οι οποίες μοναδικό στόχο θα έχουν την αύξηση των επισκεπτών στη Δυτική Μακεδονία.

«Αυτό ήταν και το αντικείμενο της σύσκεψης που είχε προγραμματίσει για σήμερα το μεσημέρι η Εταιρεία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας στα γραφεία της, με τη συμμετοχή εκπροσώπων του τουρισμού της Καστοριάς. Η σύσκεψη όμως δεν έγινε γιατί δεν υπήρξε απαρτία.

«Θέλουμε τη συνεργασία όλων των φορέων αλλά και όλων των ανθρώπων του τουρισμού. Θέλουμε τους ιδιώτες. Γι’ αυτούς τους ανθρώπους είμαστε εδώ και γι’ αυτούς θα προσπαθήσουμε να κάνουμε όλες τις δράσεις και να δημιουργήσουμε ένα πλάνο για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας.

Με αυτό το σκεπτικό θελήσαμε να κάνουμε σήμερα τη σύσκεψη.

Η σύσκεψη δεν πραγματοποιήθηκε γιατί προφανώς, κάποια άτομα θεώρησαν ότι δεν θα είχε ενδιαφέρον.

Η συγκεκριμένη σύσκεψη θα γινόταν για την Π.Ε Καστοριάς και θα καταθέταμε τις προτάσεις στην Εταιρεία Τουρισμού έτσι ώστε να προγραμματιστούν στοχευμένες δράσεις για το β’ εξάμηνο του 2018.

Θέλαμε να τα συζητήσουμε αυτά με τους ιδιώτες. Θέλαμε τις απόψεις τους και τις προτάσεις τους για να κάνουμε τον σχεδιασμό μας ή να μας επισημάνουν κάτι το οποίο θεωρούσαν ότι δεν έγινε σωστά», σημείωσε ο κ. Ζυμπίδης.

Στον προγραμματισμό της Εταιρείας Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας περιλαμβάνονται δράσεις προβολής της περιοχής τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Ε.Ψ.