ΒΟΛΤΣΗ 1

Αγγελική Βόλτση: «Δεν μπορούμε να κάνουμε εκπτώσεις στην ειδική αγωγή»

κατηγορία : Τοπικά Νέα από

Με κενά στην παράλληλη στήριξη των μαθητών με ειδικές ανάγκες, αρχίζει για τα σχολεία της Καστοριάς η σχολική χρονιά.

Σύμφωνα με την πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς Αγγελική Βόλτση, για τον συγκεκριμένο τομέα έχουν προσληφθεί πέντε μόνο εκπαιδευτικοί, ενώ παράλληλη στήριξη χρειάζονται 15 μαθητές.

«Ύστερα από ενημέρωση που είχαμε από τους αιρετούς που είναι εκπρόσωποί μας στα υπηρεσιακά συμβούλια και λαμβάνοντας υπόψη ότι οι υπηρεσιακές μεταβολές δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα, λίγες μέρες πριν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι στα σχολεία, τουλάχιστον αναφορικά με τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής, δηλαδή δασκάλους και νηπιαγωγούς, δεν έχουμε κενά. Θα είναι όλοι στις θέσεις τους.

Χθές πραγματοποιήθηκαν και οι προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, καλλιτεχνικών, μουσικής, θεατρικής αγωγής, με βάση τις προσλήψεις που έγιναν, οι ώρες δεν επαρκούν για να καλυφθούν όλες οι ώρες αισθητικής αγωγής από την αντίστοιχη ειδικότητα.

Ακόμα προσλήφθηκαν 21 εκπαιδευτικής αγωγής οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν για να στελεχώσουν το ειδικό δημοτικό σχολείο και τα τμήματα ένταξης. Δεν συμβαίνει όμως και με τις παράλληλες στηρίξεις. Στο Νομό μας, ήρθαν μόνο πέντε εκπαιδευτικό οι οποίοι θα αναλάβουν την παράλληλη στήριξη όταν το ΚΕΔΔΥ έχει γνωμοδοτήσεις για δεκαπέντε παιδιά.

Καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό. Πέντε παιδιά μόνο θα μπορούν να έχουν την παράλληλη στήριξη που δικαιούνται. Τα υπόλοιπα δέκα;

Γι’ αυτό κι εμείς θα πιέσουμε, θα αγωνιστούμε για περαιτέρω εκπαιδευτικούς για να μπορέσουν όλα τα παιδιά να έχουν την εκπαίδευση που τους αξίζει.

Δεν μπορούμε να κάνουμε εκπτώσεις στην ειδική αγωγή. Τα παιδιά αυτά έχουν ανάγκη την παράλληλη στήριξη. Εκπτώσεις δεν θα γίνουν. Θα πιέσουμε λοιπόν για περισσότερες προσλήψεις», δήλωσε η κ. Βόλτση.

Η πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών αναφέρθηκε και στο θεσμό του ενιαίου ολοήμερου σχολείου, τονίζοντας ότι με τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει θα χάσει τον παιδαγωγικό του ρόλο και θα καταστεί απλά ως ένας χώρος φύλαξης παιδιών.

«Ο ρόλος του με βάση την πολιτική των μνημονίων και την πολιτική της μείωσης δαπανών έχει ως αποτέλεσμα το σχολείο να αλλάζει μορφή.

Ο ενιαίος τύπος ολοήμερου σχολείου που προβάλλεται δεν καλύπτει το ν παιδαγωγικό του ρόλο γιατί μειώνονται οι θέσεις , μειώνονται οι τοποθετήσεις και πηγαίνει ένας δάσκαλος εκ περιτροπής κάθε μέρα. Έτσι δεν υπάρχει σύνδεση.

Το ολοήμερο θα γίνει ένας χώρος φύλαξης καθαρά. Θα χάσει τον παιδαγωγικό του ρόλο», τόνισε.

Ε.Ψ.